I see my vision burn.

Shit pommes, upptäckte just att min hund lapade ur toaletten, fräsht! Det är svårt att skriva med långa naglar på detta itsybitsyteenieweenie-tangentbordet, går inte speciellt snabbt ska jag säga.

Nu var det ju ett sjuukt långt tag sen jag bloggade (igen), men jag fick upp lite gnista eftersom min syrra har bestämt sig för att bli nya blondinbella. Då kan man ju inte vara sämre, liksom...
Sandra (min syrra, heter så) försöker skapa en ny blogg, men alla namn hon bestämmer sig för är upptagna. Tillomed Frykis och SandraF var upptaget. Vem vill heta så (förutom hon)?

Nu har Sandra fått liite för mycket uppmärksamhet här, och jag pallar inte skriva mer när jag ligger i denna slacker-position i sängen. Men håll till godo med en bild på min fabulösa lilla doggie:



Figo heter han, efter Louis Figo. (portugisisk fotbollsstjärna,
portugusisk vattenhund, do you get the picture)



Seize the day or die regretting the time you lost.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka, gumman! Nu bloggar vi för fullt alla tjejer i familjen! :-)

2009-06-11 @ 22:40:27
Postat av: Sandruuush

bloggelibloggish ;D

2009-06-12 @ 09:52:45
URL: http://sasmix.blogg.se/
Postat av: sandra

skrev visst fel bloggadress ^^

2009-06-12 @ 11:28:18
URL: http://supersyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0