Long time, no seen.

Ojoj, det var inte igår säger jag bara. Nästan ett år sen. Men nu tänkte jag faktist börja blogga igen efter att min kära vän Erkki gör det. och min lilla-syster. Det är ju verkligen asbra (att använda "as" eller "asa" som ett prefix har blivit min grej, vet varken varför eller hur det började men skit samma). Hur började meningen? Ja justdet, det positiva med att blogga. Man kommer verkligen ihåg det speciella man ville skriva ner just då. Som när jag kollar tillbaka på mina inlägg nu. Det är ju asa(?!)kul att  kunna läsa det nu. Det mesta hade jag faktist glömt bort. Ungefär som en dagbok, dock på ett betydligt mer opersonligt plan.

Okej, en sak som jag kom underfund med i just denna sekund är att när man suttit vid datorn ett tag så blir man helt torr och sluskig i ansiktet. Kommer det strålning genom skärmen? Inte vet jag men så känns det iaf.

Ja, min lilla vovve ligger på golvet och snusar, he is so cute! Jag ska väl också tänka på refrängen. Börjar bli lite trött.
Nu var det ju värsta kul att skriva, men det här inlägget kommer bli alldeles för blajjigt om jag fortsätter så det är bäst att sluta när man är på topp!

Förhoppningsvis bloggar jag imorgon, eller iaf lite mer regelbundet än vad det blivit den senaste tiden.



Låt dina drömmar bära dig framåt så blir de verklighet en dag.


Kommentarer
Postat av: Sawss

Oj, vad duktig du är :) Går i mina fotspår. JAg är stolt över dig, littlesistaah ;D



Nu ska jag också blogga lite, baaaj :D

2008-11-20 @ 19:00:30
URL: http://sasmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0