When you´re high you never, ever wanna be down!

Återkommande, ständigt, så känner jag rätt så flow nu. Undrar vem som kom på det fjantiga ordet. Lärde mig det på psykologin i ettan. Är ändå en ganska bra benämning på de tillfällen man känner sig lugn och samtidigt helt upprymd. Lycklig kanske, med ett annat vokabulär.

En årsdag idag. Av något som dött. RIP, ölen, fjortisen, alla skällsord. Inget att spilla tid på. Kul om det ringde kl 12.00, who knows ;)

Har ett jobb på G. Vill egentligen inte ha något, men ibland får man vika sig för systemet.
Nu undrar mamma hur Facebook funkar. Fattar mig inte så mycket av det jag heller. Bara att det är ju sjukt mycket bättre än fjortis-fitt-crew playahead. Pa suger! Ursäkta mina ordval, men det är så otroooligt tråkigt.

Nu ska jag tala med min vän!


Tiden går så fort, man glömmer lätt saker man gjort.



.

Kommentarer
Postat av: Laura

men issis pa är inte för sånna mogna kvinner som du mer för sånna som jag och sandra:D

2007-09-27 @ 16:52:26
URL: http://www.typlaura.blogg.se
Postat av: bandy

Isabelle, så där säger man inte,(tänk på vilka läsare du har) dock så tycker jag att facebook är aptråkigt ^^

2007-09-28 @ 15:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0