Sliten? Jesss...

Hörde precis ett högt "NEEJ!" där nerifrån. Pappa kollar på nån sportfåntratt grej. Det är så tråkigt. Jag är så bakis by the way. Ussh. Jag som skulle uprätthålla min nya livsstil. Men får bättra på den ikväll istället. Phille fick stanna bilen två gånger idag för att jag skulle spy. "Du spyr fan inte i bilen!" Haha. Spydde bakom nåns brevlåda istället. Trevligt va?
Ja, igentligen orkar jag inte skriva något för jag har pannknack som fan men, det var ju ett tag sen jag skrev så jag får väl hålla till godo.

Eller, nee...orkar inte. Ska nog lägga mig ner en stund och vila tills kvällens bravader.



"Puss och akta dig för fåglarna!"



Kommentarer
Postat av: Sandraaaewwww

svarta korpar.
suck, isawbelle himlans fjortiwss!

2007-09-10 @ 15:39:06
URL: http://sasmix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0