Wuuäääääää...!!

Nu har jag fått massa nya arbetstider. Känns asbra, fast lite konstigt när man varit helt ledig så länge och helt plötsligt ska man jobba jättemycket. Men man ska faktist passa på när man kan. Pendeln hem var SÅKLART försenad, men jag hade sällskap med Thomas så det gjorde inte så mycket. Vi åt billiga (kom och köp) satsumas. Fick också lära mig hur man gör en "skal-elefant-eller-något-annat..". Mycket viktig kunskap som jag saknat hela mitt liv.
 Imorgon ska jag ta en liten runda i city innan jag börjar. Kanske jag ska klippa mig också, få se om jag hinner. Är en så busy kvinna nu för ti'n!

Helgen bjuder på jobb, middag med mormor och Kjelken, och endel partaj. Som sagt, har man FF är det ens skyldighet att bjuda till. Så det så! Imorgon slutar jag halv 9 men jag och Pony har planerat in lite skoj endå. Får se vart det leder.


I don't want no ordinary guys,
Comin' on strong to me.
They don't know what I'm lookin' for,
They don't know what I need.
They're gonna know when he gets here,
Cause the crowd will be shakin'.
I'll do anything to let him know,
That I'm his, his for the takin'.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0