When I feel down, I want you above me!

Wohooo! Ni läser just nu bloggen som tillhör Hemköp Citys nyaste tillskott!
Yes, jobbet är mitt och jag äger hela kassaraden. Jag är bäst, sa Maj iallafall. Min lärare. Alla är så söta och snälla. Trodde aldrig att jag skulle trivas på ett kassajobb. Har alltid föraktat det yrket, men nu när man provat på det själv är det inte alls dumt. Tycker jag nu iallafall. Får väl ge det ett par veckor så blir det nog rätt så många klagomål från min sida. Men jag föredrar att leva i nuet, så jag njuter av min nuvarande lycka.

Helgen har varit utom ordentligt greeejt! Inte så nödvändigt att gå in på detaljer, men den var very good kan jag ju medge :)

Är trött som fan, har hjälpt Sandra med hennes engelska redovisning, en till av alla de grejer jag är grym på. Men det är för att jag tycker att det är så kul, att redovisa alltså.



"Alla kvinnor vill att man enbart skall ägna sig åt dem. Det är därför de flesta kvinnor älskar dumbommar."

.

Kommentarer
Postat av: kaj majkas

hattar dummbomar-! :-@

2007-10-04 @ 16:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0