Vadå korta? Vi har ju högklackat på oss...

En härligt ledig dag...som denna. Gud vad skönt det var att sova ut. Vaknade kl. 8 imorse och var jättepigg. Men, jag kunde inte ta för mig att gå upp, så det blev omsomning. När man halvsover sådär, att man alltså sover fast man egentligen inte behöver det drömmer jag iallfall alltid massa sjuka drömmar, som man sedan kommer ihåg hela dagen. Tänker inte gå in närmare på vad jag drömde, kan ju iallafall säga den meningen som tyngde mest, haha, eller nåt. "Men du har ju en kille, eller?!" Vad svarar man på det?. Nästan som "Du har ju en kille, eller har du två nu?!" Haha, kanske därifrån jag fick det.

Helgen kommer bli gryyyym! Fan vad jag längtar. Ska på Monsters of Tributes. Fyfan vad kul, ja jag kan helt enkelt inte beskriiiiv känslan. Spandex och hårspray och massa snyggingar på en och samma gång. Vad ska man ta sig till? Och världens bästa musik! Can´t wait!

image38


Näää, nu ska jag äta mitt pumpabröd som jag köpte hem från jobbet igår, våran bästsäljare (PLU 1114, 5 kr st).


Shout it out loud!

.

Kommentarer
Postat av: Sass

mooonsters of fooockieng tribute(very brittish accent) längtar rumpan av mig!

2007-10-11 @ 18:27:03
URL: http://sasmix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0