If life is a radio, turn up to the 10!

Jag är trött, väldigt trött. Även fast jag inte gick upp så tidigt idag. Men det är mycket kunder på eftermiddagarna. Jag tycker inte om sluskiga kunder. Sånna finns det gott om. Gnälliga kunder finns det tyvärr också gott om. Fattar inte hur endel människor kan tro att de kan behandla folk hur som helst. Gaah, vissa är idioter, andra inte.

Christian, min bror, har köpt en lägenhet :D Kvarnbergsplan i Huddinge, skitfin är den. Han flyttar om en månad. Då ska jag få hans rum, och det ska renoveras! Wohoo, Johan ska måla och tapetsera och allt som behövs. Gud så skönt det ska bli. Ska rensa ut allt onödigt skit som jag har nu som samlats på hög (de som känner mig vet att jag verkligen menar hög när jag skriver det). Suveränt säger jag bara!

Monsters Of Tribute var för övrigt gryyyyyymt! Har massa roliga kort, som dock ej går att lägga in på datan då jag ej har nån USB sladd :( Asbra band, The Troopers (Iron Maiden) var bäst, de andra var också skitbra (undantag Tributallica). Hela kvällen var asrolig, och efterfesten var klockren. Ja, man kan säga mycket men kvällen kan enkelt beskrivas med ett ord: Awsome!!!


Whatever you heard about me
Everything you hear be true
Whatever you think about me
Your mind is playing tricks on you
You know I am a liar baby, and that's the truth
And the one thing that is true is
I can always count on lyin' to you


.

Kommentarer
Postat av: Lauraa

guud vad sandra har längtat efter ditt:D
och du efter din brors:P

2007-10-19 @ 13:25:00
URL: http://typlaura.blogg.se
Postat av: you know who ;-)

URSÄKTA??? här får man veta! gud vi ses verkligen för lite upptagna kvinna :( får väl fortsätta å komma hem till er och störa vid era middagar vid det berömda matbordet ;-) haha

2007-10-19 @ 15:24:13
Postat av: täääm

förresten! FAAN va kul med nytt rum! som jag har längtat efter att du ska städa ditt rum! haha :-D då kan jag smyga hem till dig på natten oxå hehehehhe ;-)

2007-10-19 @ 15:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0