Hej!

Eftersom jag har fått klagomål på dålig uppdatering får jag väl ta å rycka upp mig. Lite svårt när jag är så upptagen bara. Den lediga tid man har vill man ju inte direkt spendera framför datan, men lite får man väl anstränga sig.

Helgen har varit riktigt bra. Jobbade i fredags till kvart ö 9. Efter det gick jag och Ellinor på mitt jobb ut. Båda kände sig rikitgt sluskiga men det hindrade inte oss från att partaja. Var först på City Krogen på Vasagatan, drack vin flaskor och planerade uppköp samt renovering av det där slusk stället. Gick vidare till Chaplins bar (äckelställe, jag vet, vad gjorde man där då?) Det låg ju liksom på vägen. Efter att vi varit där ett antal timmar, samt flirtat till oss "extrastarka 4.or" och ryckt glitter från taket kom R och T och hämtade oss. Vi drog till Soap Bar, vlket är ett ställe med betydligt högre klass, äldre människor och bättre musik. Både jag och Ellinor var något packade, så nattbussresan hem bestod av snarkningar. Hur jag kom hem från centrum minns jag inte ens, ajaj.

Vaknade upp halv 3 på lördagen, mådde inte bra då kan jag säga. Missade systembolaget, sorry Lilli. Haha. Jag och Sandra begav oss iallafall till centrum för att handla eftersom Mormor och Kjelken skulle komma hem på middag. Vi åt lite (sen?) lunch på Thairesturangen och sprang runt i de sopiga mataffärerna efter fikon (vilket de inte hade, Huddinge Centrum suger, tacka vet jag Hemköp City, där har de allt ;P)
Kom hem, lagade mat till gästerna. Vid 9 kom Pony och Erika och vid 10 eller senare, vet ej, åkte vi till Ludde som hade partaj. Sandra var med och Laura också :) Det var riktigt kul. Vid 2 tiden gick jag, Phille, Tommy och Pony hem till Phille (efter att ett antal människor varit och fyllekäkat på OKQ8). Där kollade vi på batman och Pingvinen, ringde till Heta Linjen och fick samtal av en något oväntad person. Somnade kl 6, vaknade halv 10. Phille skjutsade hem oss, jag kollade på Lejonkungen med Sandra, tog en powernap och åkte sedan till jobbet. Hade missat tiden bara, så jag var en och en halv timme för tidig! Som tur är ligger det endel roliga affärer i närheten (nähä?) så jag fördrev tiden i dem.

Intressant va? Min helg. Idag har jag sovit ut, behövdes verkligen. Har annars inte gjort så mycket. Ska jobba fem gånger denna vecka, känns sådär. Eller, man får väl se fram emot den saftiga lönen nästa månad :)

Måste klippa mig också, men det är en helt annan historia. So long flaggstång!
image43



"Vi är en, hör ihop, som två träd med samma rot"

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

en familj, en familj, vi är en :D

2007-10-29 @ 21:58:20
Postat av: yeah hiv

bra bella buse! eftersom vi inte hörs lika ofta längre och vi båda numera är två hårt arbetande kvinnor, så kan jag på detta sätt se vad som händer i ditt liv ;)
muppsala i helgen?

2007-10-30 @ 14:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0