Are you experienced or a beginner?

Ussssh vad jag ät seg. Blev lite för mycket igår. Men fan va kul det var. Vi var massa roliga männsikor hemma hos mig. Hade jobbat hela dagen men jag var astaggad endå. Räknade timmarna och minuterna på jobbet tills jag skulle få gå hem. Ja som sagt, det var massa folk här. Dock bara folk som man kände, vilket var rätt skönt. Det är iochförsig alltid kul att träffa nya människor, men kan vara jobbigt också med folk man inte känner. Endel är så respektlösa...snor saker tillexempel (uuuääää ;P) Bilder från kvällen finns att skåda på Facebook.

Jag är som sagtlite sliten. Ska på bio ikväll med Pony, Leo, Hajen, Tommy, Phille och Arvid. Vi ska se "Härmed förklarar jag er Chuck & Larry". Ska bli kul :)


Längesen jag gjorde en lista...därför kommer en här nu. ;)

Dagens humör: Trött och lycklig.
Dagens frisyr: Nytvättat utsläppt. 
Dagens smink: Inget just nu, kanske blir nåt tilll kvällen.
Dagens klädsel: Grön "Made in the 80's" tröja, svarta tights.
Dagens händelse: Bio, haha.
Dagens planer: Bio ;P
Dagens vill ha: En treo.
Dagens saknad: Inget som jag inte kan göra något åt ;)
Dagens drog: Telefonen, as always
Dagens finaste: "I remember you" med Skid Row.
Dagens måste: Sova, äta.
Dagens mat: Mammas hamburgare när jag gick upp vid 15.00
Dagens köp: Bio biljett
Dagens kärlek: Mina vänner
Dagens sämsta: att jag är trött (som man bäddar får man ligga)


When you get drunk I'll be the wine...

.


Kommentarer
Postat av: sass

jaa, VISSA kan ju vara väldigt respektlösa ^^ det vet ju du..

2007-10-21 @ 21:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0