Vänd aldrig om när du ser ett hinder.

Jag får ångest när jag ser folk som uppdaterar sina bloggar stup i kvarten. Hur orkar de? Vad skriver de om? Jaja, får väl bara ta och gilla läget, im not made for this. Men jag kämpar på endå (oj, vilken ansträngnng!)
Helgen har varit kanon. Mest arbete men även partaj. Var med min pappas jobb i fredags. Först på Söderhof sen "Ett ställe". Kvällen var skitkul, och grädden på moset var ju att det började snöa på nattkröken. Fan vad mysigt det var.

Annars då...Sitter här med en ansiktsmask. På sin lediga dag (som är ganska få) måste man unna sig lite mys. Väntar på att mina avocados ska mogna så jag kan göra guacemole. De ligger i Trixis värmelampa nu. Det fungerar faktist. Var ju två avocados för 10 på jobbet i veckan så jag kunde inte stå emot.

Återigen ska jag klippa mig och färga håret. Måste bara klämma in det någonstans. Eller, man får väl prioritera det rättare sagt, mitt hår börjar bli riktigt slitet.

Nää, nu ska jag tvätta bort gegget i fejan. See ya!

image45
När Isa (inte jag) blir haffad av väktarna. Sekunden efter fotot tagits: "Vafan, tar ni kort?! Jag vill INTE vara med på nåt kort!!" Haha, har de inget bättre för sig? :P

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0