Lyckad reuinon?

Nää, nu måste jag bara göra ett statement.
Såg Spice Girls nya video häromdan. Jiiiiises! Vilket jippo. Undrar om de har något annat motiv med "the reunion" än att tjäna pengar?.
Så mesigt. Mesig låt (funkar väl, men MESIIIG!) Mesiga kläder, missförstå mig rätt, de har skitsnygga kläder, men för att vara Spice Girls (tidernas största engelska "band" sen Beatles) så är det ingenting. Vad hände med deras crazy lila och grönglittrande utstyrlsar och Geris brittiska flagg "klänning"?. Jag är upprörd.
I bildlayoten i videon framgår det ju klart och tydligt att den som är mest känd får synas mest. Förr i tiden fick Victoria knappt en skymt. Hon fick aldrig sjunga och hon fick alltid vara lite i skymundan. I den här videon (och under deras promotion över huvud taget) är det ju Victoria som lyser starkast. Antagligen för att hon är ett av nutidens starkaste varumärken. Hon får ju till och med sjunga! Mel B, som på den gamla goda tiden var en av de mest framstående i Spice Girls, märks ju knappt av. Hon sjunger ju bara i refrängen.

Nåväl. Skåda, begrunda och döm själva. Alla har rätt till en egen åsikt. Nu har jag vädrat min...Seriöst alltså, Spice Girls, vad hände?




De var ju grymma! Varför ändra ett vinnande koncept?

Kommentarer
Postat av: Lisan

Jag kan inte göra annat än att hålla med. Jag vill ha dem som de var, i udda färgkombinationer och roliga trallvänliga texter!

2007-11-15 @ 01:13:12
URL: http://lajjsaaa.blogg.se/
Postat av: Shoulderson

Håller också med. Och det skulle väl vara lite roligt om de kom tillbaka med en riktig partyhit!? Den här låten somnar man ju till. Har dessutom grymt svårt att tro att Victoria kan sjunga... Wzup med underkläderna? Jag fattar inget. Grymt tråkig video i alla fall! Kram

2007-11-16 @ 02:13:52
URL: http://shoulderson.blogg.se
Postat av: alexandra

synd att jag inte har några högtalare på den här datorn, vill också höra!

2007-11-18 @ 19:04:39
URL: http://dependence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0