En kassörskas observationer.

En pappa och hans femårige son storhandlar. Pappan är trött och vill komma hem så snabbt som möjligt. Sonen har tre kastanjer som han tydligen har hållt på med ett bra tag då pappan är mycket irriterad på sonens påhitt.
Pappan- Ta bort kastanjerna från rullbandet, jag säger inte åt dig en gång till!
Sonen- Men dom vill åka!
Sonen går och ställer sig längst ner vid rullbandet där varorna packar sig tätt. Han slänger ut kastanjerna över alla varorna.
Sonen "exalterad"- Om jättelänge när någon plockar upp all mat kommer dom att hitta massa ruttna kastanjer!


Haha, fyfan vad jag garvade. Han var så söt. Vågade dock inte skratta så mycket då pappan verkade något tjurig.
Har precis stekt pannkakor. De blev goda, as always. Jag är en grym kock :)


"Det är det minsta du kan göra!"

Kommentarer
Postat av: Cassie

Jag fattade faktiskt inte :S :P

2007-11-08 @ 20:42:10
URL: http://cassie92.blogg.se
Postat av: Thowe

röda linjen är antal gånger din blogg har skrivits in påp söknätet och blivit besökt. den blåa linjen är hur många UNIKA ggr den har det :) dvs, du får 1 på blåa linjen varje dag du själv besöker din blogg. men 5 st på röda om du besöker din blogg 5 ggr :)

2007-11-08 @ 21:56:20
URL: http://THOWES.blogg.se
Postat av: caroline

ja visst gör dom ")
haha , det är roligt med små vardagsting. dock kan jag hålla med om att pappan verkade någon tjurig .^^

2007-11-09 @ 11:17:31
URL: http://carolinkonraadsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0