Drömmar om lycka, drömmar om guld...

Vilken härlig helg som flutit förbi.
I Fredags direkt efter jobbet drog jag, Ellinor och Isabelle ut och mötte upp Lilli och Pony och Isabelles kompis Gabby. Vi tog oss till Kungsgatan, K-15 (sugigt ställe, men då vi fick inträdet gratis gjorde det inte så mycket).
Där inne befann sig redan Ludde, Phille, Tommy och CO. Dansade ett bra tag, men då det var dålig musik bestämdes det att vi skulle dra vidare. Ellinor ville såklart gå på svartklubb, och vi frågade vakterna på några ställen vart det fanns. Allla sa att det skulle finnas ett på Surbrunnsgatan (under Vanilla?) så på vägen mot vårat mål tappade vi alla bort varandra och tillslut befann jag mig med Isabelle och Ellinor i en hotelllobby. Vi ville ha ett dubbelrum men det skulle tydligen kosta 1300, så det blev det inte.
Vi gick från Stureplan till Odenplan! En bra bit, speciellt då alla hade tolv centimeters klackar på sig.
Halva vägen tillbaka från Odenplan tog vi iallafall en Taxi. Skulle till Berzelii Bar som vi trodde hade öppet till fem, men så var icke fallet. Gick till Berns, men där hade de stängt insläppet då kl. var halv 3. Så därifrån bar det av till Soap Bar på Nybrogatan där R och T befann sig. En askul kväll måste jag säga. Med vår stadsvandring.
I Lördags var jag väldigt bakis, R köpte pizza, men varken han eller jag åt. Sen låg vi i sängen och kollade på Hairspray (den nya). Den var ju riktigt bra måste jag säga.
I lördags var det tjejmiddag hos Louisa med smink och otroooligt god mat, och gott vin. Hon är en riktig vinkännare.

Ja, har jobbat endel. Idag är jag dock ledigt. Mycket skönt. Det är massa fin snö ute också. We like. Om man har varma kläder dåra. "Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder". Hur många gånger har man inte hört den? Fast det ligger ju faktist något i det...
.



Den är rikgtigt bra. Fast kan det bli annat med Michelle Pfeiffer och John Travolta utklädd till kvinna? Nästan i klass med orginalet, men ingen slår ju Debbie harry ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0