Do you want a cookie-?

Hej allihopa!

Är gästbloggare idag hos Isabelle. För er som inte känner mig så är det jag som är Lilli, har nämnts ett antal tidigare gånger i bloggen ;-) *stolt* 
Är mätt. Har ätit massa kakor :( men jag skyller på Isabelle och Christian om A och B upptäcker höhö... men de har faktiskt ätit många också! Men inte lika många som jag. Är duktig på det måste jag säga. En av mina starkaste sidor: ATT TA FÖR MIG AV GOTT SNACKS! :-D 

Jag har tappat bort mina träningsskor också :( skulle ha gått en promenad i regnet i dag till friskis men icke sa nicke. Ingen träning för min del utan ett par sköna pjucks på fossingarna! Ytterligare en utgift den här månaden, att införskaffa sig ett par nya träningsskor.  
Snart ska jag och broder Daniel till vår kusin Niclas och hälsa på. Vi ska se den nya Wallander filmen! Efter det ska jag hem till mina underbara pojkvän Ludwig. Är glad att jag träffat honom. Han får mig att må bra. Dessutom är han en riktig klippa på matte b också och så är han riktigt tålmodig med mitt ibland turbulenta humör ;-)

Hääänder i helgeeeen rååååå???????? Jag ska jobba ffs!! Kanske hey baberiba kväll imorgon med Martha 
Stewart?? ;-)

 image52
En bild från vår härliga tid med Täm. I really miss you baby-!!

Isabelle sitter i bakgrunden och garvar åt någon tråkig serie. Med ruffsigt hår och käkar Billys pizza. En riktig dagen efter brutta!

Men nu ska jag hem och hämta Matematik från A till C boken! Sedan bär det av till Nucke med en audi bil! Jag ska så klart köra. Är så skönt att äntligen fått körkortet! :-)

So long flaggstong!

PUSSAR FRÅN LILLAAAAH!

kommentera gärna ;-)


Kommentarer
Postat av: Göte

Herlig blog-! Körr hårrt-!

2007-11-29 @ 17:36:43
Postat av: Anders

Hej, kul att se Lilli här på en av alla bloggar. Skulle vara kul om du/hon hörde av sig.

h. Anders, 0703445263

2008-05-01 @ 20:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0