Congratulations and celebrations!

Idag fyller min lilla filur Lilli år! 19 barre! Det är inte dåligt. Igår, för exakt tre år sen var vi på Ankans fest. Jag var dock tvungen att gå hem då jag släpade på en tjurig kille, hmm, svunna tider. Iallafall. Lilli kom inte hem förns typ kl 6 på morgonen (på hennes födelsedag då, alltså idag för 3 år sen bla bla.) Hennes föräldrar var helt tokiga och bara skällde på henne. Stackare, fick ett sms av henne "16 suger!". Haha, som sagt gamla, dock så roliga, tider! Nu är allting bra iallafall för nu är hon så stor. Ett år kvar till glasbanken :)

Ska till jobbet om ett tag. Jag kan inte hjälpa det men jag tycker faktist fortfarande att det är sktkul där. Speciellt när alla vännerna *utryckningspolisröst* är där. Det är kul annars också, får ju träffa massa kändisar.
Om någon är intresserad så har faktist dessa folks handlat hos mig:
~ Jean Pierre Barda
~ Lennart Jähkel
~ Nån barn-programs Kattis
~ Stina i Rederiet och feministen i Tillsammans
~ Producenten från Hey Baberiba
~ Idol-Ville (wow, vilken kändis)

Inte dåligt va? Kajsa Bergkvist är dessutom stammis hos oss. Har dock inte haft henne men det har både Isa och Ellinor. Pålitliga källor.
Nu kommer Lilli förbi. Ska bjuda henne på tonfisk mackor.

image46
Ellinor och Jag från våran "Straight from work" kväll. Knappt nåt smink, ingen hårfixning. Nothing. Det var dock en av de roligaste kvällarna på länge. Kanske för att man inte hade några förväntningar :)
Varning! sjukt dålig bildkvalité (kanske ni redan har märkt ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0