Beslutsångest...

Vet inte hur jag ska göra. Ska jag åka in till staden nu för att klippa mig. Vet inte om jag orkar. Är ju där inne nästan varenda dag. Känns inte som man vill dit på sin lediga dag. Fast jag vill ju klippa mig! Det är ju extra deppigt att det är nästan mörkt nu också.
Vad ska man ta sig till?
Dagens I-landsproblem eller?
Nää men seriöst. Jag kan ju ta det imorgon. Börjar inte förns 16.00. Fast jag vill ju sova så länge som möjligt då vi ska ut på kvällen. Då vill man ej vara trött.

Kanske ett onödigt inlägg men jag måste vänja mig vid att skriva lite oftare. Är så dålig på att uppdatera. Well, well. Får se hur jag gör. Lutar åt att jag stannar hemma och åker in tidigare imorgon istället. Eller....jag vet inte. Hmm..jaja, får se hur jag gör :)


Time is precious and it's slipping away
And I've been waiting for you all of my life


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0