Studenten imorgon!

1/6 2007, den dagen jag har väntat på i hela mitt liv. Fattar inte att den är här!
Imorgon, eller om några timmar går jag inte längre i skolan. Då är jag vuxen. På riktigt. Får lite panik bara av att tänka på det. Men det ska bli grymt kul.

Har satt på mig lösnaglar, lillnageln är sne. Pappa störde mig när jag skulle applicera den :S. Men men, tror inte att någon lägger märke till det, som tur är.

Ska försöka sova nu, om jag kan. Kommer nog ligga vaken ett bra tag.

Skola idag, arbetslös imorgon.

image5


Studenten, here i come!


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Isis!
Nu har jag skrivit om dig i min blogg. Gå dit och läs! :-)

2007-06-03 @ 20:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0