Nostalgi när den är som bäst.

Jag har en klänning!! For Student 2007!!! Jättefin, vit lite speciell från Monki. I love it.
Min lillasyster har råkat i trubbel. Hon var tydligen på nån JÄTTEfest i fredags och för en gång skull gör faktist min föräldrar något. Dom är verkligen slappa med henne. Jag tror verkligen att de inte orkar stå upp mot henne. De är nog rädda att hon ska bli rebellisk, och då orkar de verkligen inte!

Imorgon är det Lillis skiva. Ska bli så kul. Ska föra först med Pony, Lollo, Tessan och Molle. Myspys, ska va ute om det blir fint väder :)
.

image3

Här ger jag nu en bild från Tessans 20 års kalajs. The old "Gang" (utom Yme förstås). Ibland längtar man verkligen tillbaka till gamla tider. inte för att de nya är dåliga utan för att man känner sig lite extra nostalgisk. Kan inte allt vara som då, med ett inslag med nytt. Nåväl, det där kan man grubbla på i år och dar.

Som sagt, poetri har inga svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0