Negativa känslor...

Okej, just nu är jag jävligt arg. Känner mig helt upprymd, på ett negativt sätt. Snackade betyg med min lärare idag och han sa att jag skulle få VG i UF och G i projektarbete, vilket jag var nöjd med. Jag känner verkligen att jag förtjänar VG i Uf medans jag kanske inte jobbat lika hårt med projektarbetet. Nu fick jag dessvärre ett mail av han att vi "missuppfattade" varandra. Det ska vara tvärtom tydligen!!! Asså åååå, jag är verkligen sur nu. Kan ju inte göra så mycket åt det så jag får väl bara låta det rinna av. Jävla skit asså.

Nåja, har hjälpt Sandra med hennes engelska redovisning om Magnus Uggla. Nåt har jag iallafall lärt mig av de här skolåren. redovinsing. det är skitkul ju. Först va hon jättedålig och nu blev det verkligen bra. Vi hade Manges gamla vinylskivor som "pratkort".

Okej, även fast jag tänkte på något annat och roligare är jag fortfarande arg. Vet typ inte vad jag ska ta vägen. Snacka om bortkastat slit. Aaaaarggg...känner mig riktigt manodepressiv. Får väl tänka på nåt bättre. Student i övermorgon. Då slipper man den här skiten med betygssnack och allt.

Var i Skärholmen idag med Lilli och Tommy. Han är så söt. han sa att han var så glad över vårat "gäng". Gud så sött. Förhoppningsvis håller man kontakten, om alla anstränger sig. Vet ju att det kan vara svårt för folk ibland på den punkten, av någon anledning. Jag anser verkligen att man aldrig kan få för många vänner. Men men, alla är olika, som tur kanske är.

Ska lägga mig snart, är sjukt trött.

C´la vie alla glada och inte arga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0