Lucky & CO

Måste erkänna att jag verkligen halkat efter med denna blogg. men det har verkligen hänt massor med saker. Vi har till börja med varit på en uuuurrolig kryssning till Riga. Jag, Lilli, Johanna, Molle, Jacky, Tommy och Phille. Vi blev efter en kort stund på båten Lucky & co, efter några kareaokeframträdanden.  Allt var hur kul som helst. Verkligen ett perfekt avslut till skolan och allt. Vi festade massor och vandrade runt i Riga. det var jättefint väder så lite färg fick man då också. Till råga på allt hade vi även med oss Hååh papas filmkamera så vi dokumenterade i princip allt som hände, dvs förfest, efterfest, prisutdelning, bankärenden, breakdance och några lap dance ;)
Den resan var verkligen oslagbar, och jag har på känn att det kommer göras en till inom snar framtid.

Jag har fått en infektion i min tunga också :( Från piercingen. Den är snart två år och jag har aldrig haft problem med den förut, men nu ska det såklart komma i tid med studenten och allt. Tydligen kan det bero på att man "lever rövare" för mycket. Kanske har gjort det men ändå. Käkar penecillin nu, får se om jag tar ut den. Ska käka till nästa söndag, men jag tänker faktist göra ett uppehåll på fredag, min studentdag liksom!

Ja, det var väl en liten update om mitt liv, har igentligen massa mer att skriva men det orkar jag faktist inte nu. Är så trött.

Lev som att det inte fanns en morgondag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0