Kan man få för många listor?

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln: Ja! Väldigt ofta!
Gnälla: Bara när jag har ont någonstans eller är onöjd. 
Skrika: Typ samma som ovan ;)
Sova: Typ jämt.
Ha ångest: Ibland, när jag inte gör något som jag borde ha gjort.
Ta mediciner du inte borde ta: Haha, nää inte vad jag är medveten om.
Vilja dö: Faktist inte, skulle vara sorgligt.
Drömma mardrömmar: Aa, kan va läbbigt.
Ta droger: Nope
Försöka vara annorlunda: Jag kan ju inte direkt påstå att jag försöker...
Klä dig i svart: Det är ju en basfärg så, ja.
Gå till kyrkan: Nej, sist va på syrrans komf.
Gå i skolan: Ja, men snart är den över...2 days to go.
Ljuga: Tyvärr ibland
Hata folk: Ofcourse, dö din jävel ;P
Lita på folk: Bara dom närmaste

VEM :
Saknar du: Min göllönge.
Vill du döda: Alla sniglar i trädgården.
Rörde dig sist: Sandra tror jag.
Vill du slå: Många
Vill du kittla: Jag vill bli kittlad
Kramade du sist: Min mor
Skrek du på sist: Holle i guess
Sårade dig sist: Samma som ovan :S
Gjorde dig riktigt glad senast: Sandra när vi spela anden i glaset på datan, det var kul :)
Fick du sms från senast: Tessan
Ringde dig senast: Hollie

HAR DU :
För många vänner: Goda vänner får man aldrig för mycket av :)
Tvångstankar: Aa, dricka mycket vatten.
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag är medveten om.
Någon fysisk sjukdom: Nickelallergi
Någon skada: tunginflammation
Färgat håret: För många gånger.
Brutit några ben: Revbenen
Några piercings: Tungan.
Egen dator: Nej, måste anpassa mig efter mor och far.
Bra självförtroende: Ja faktist.
Kysst någon: hähäähähähä jää
Köpt kondomer: ja, det är inget att skämmas för.
Sagt jag älskar dig till någon i dag: Ja, min pojkis.
Varit kär: Klart :)
Dumpat någon: Ja
Lämnat landet: Många gånger.
Rymt hemifrån: Ja, när jag var liten
Tuttat eld på nått: toapapper i skogen ;P
Gjort något olagligt: Hmm ;)

HUR :
Går du: Normalt, men springer som en bebis.
Svarar du i telefonen: "Isabelle"
Fördriver du tiden: Olika saker, tv kanske :P
Mycket pengar har du: Studiebidraget minus skulder.
Tjänar du pengar: Barnvakt ibland.
Ofta bäddar du sängen: Aldrig, då frodas kvalstrerna
Ofta diskar du: När det inte finns någon diskmaskin.
Många stör du dig på: Ehh...i guess
Ofta träffar du din familj: Nästan varje dag.

TROR DU :
Att du kommer bli något: Förhoppningsvis.
På Gud: nee, är ingen camden
På rymdvarelser: Kanske 
Att folk tycker om dig: Rolig, bjuder på mig själv.
På ett liv efter detta: Njae
Att fiskar kan tänka: Varför inte?
Att du kommer leva länge: Jag hoppas det.

VÄLJ :
Katt eller hund: Hund
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Vatten
Sex eller kyssar: Både och
Telefon eller internet: Telefon
Musik eller tystnad: Musik såklart
Bok eller film: Film.

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för det! Ja, creppen var jättegoda. Det måste du göra om!/Kram

2007-05-29 @ 20:59:03
URL: http://annikaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0