En ny dag gryr

Fredag, skööönt. Har varit hemma från Multimedian...vet att jag "bara" kommer få VG där så orka anstränga sig, betyget är ju redan säkrat om man säger så.
Ska ner till centrum och träffa företaget. Vi ska åka till Sågbäck och hämta underlägg...Booooring. Jag kan nog lirka mig ur :P
Ska till Skärholmen också och kolla på en förbaskad studentklänning. Hittar ingenting. Eller jag hittar massa snygga klänningar, men ingen i vit...eller ljus färg som jag vill ha. vill heller inte ha från typ MQ där ALLA köper sina grejer. Vill ha något eget liksom.
Skor hittar jag dessvärre överallt. Har ärvt min mammas skomani. Vänta bara tills jag börjar jobba och får en riktig lön. Fy fabian vad jag ska shoppa loss, speciellt på skor ;)

Lägenheten igår var skitfin. En etta på Kvarnbergsplan, i ett av dom där senapshusen, vid ICA Kvarnen. Skitbra läge, perfekt till nattbussen :P men hyran är ju dessvärre på 5000 spänn, fast han sa att det gick att förhandla. Får övertala Stefan lite, han vill ju kolla på en i Hökarängen!! Asså fy, eller jag vet inte. Den kosta iallafall bara 2000 i månaden men än då.

Ska ta något att käka nu.

"Låt dina drömmar bära dig framåt så blr de verklighet en dag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0