When I say Mötley, you say Crüe! Mötley!....Crüe!

Fick biljetter till Mötley Crüe i studentpresent av Stefan. Jag och Sandra var på den i globen i tisdags. Det var gryyymt säger jag bara! Hur mycket folk som helst och alla stog upp och skrek. Skitbra framfört var det iallafall. Vi var på Gröne Jägarn först, jag och Sandra, som är 14 år! De släppte in henne utan att kolla leg och sen fick hon beställa i baren. Samma sak i globen baren också. Helt sjukt! Men kul var det iallafall.
På kvällen när vi kom hem sen drog vi på nån fjortisfest i Balingsnäs. En tjej i Sandras klass hade den. det va faktist kul (dock sorgligt) att se alla smålputtar kuta runt där med sin HB i högsta hugg.

Igår grillade vi korv och mashmallows (?) i Sjödalsparken. Väldigt roligt, och jag är grillmeister. Blir grillpartaj på lördag också....vår nya sysselsättning :P

Ska vara barnvakt idag i det vackra vädret. Förhoppningsvis kan vi vara ute så att jag kan sola ;P


image19

- When I say Mötley you say Crüe!

- Mötley!
- Crüe!
- When i say fuck then you say you!
- Fuck!
- You!

By Tommy Lee

Kommentarer
Postat av: sandraaew!

mötley CRÜE<33 ffs!

2007-06-07 @ 17:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0