Sällskapssjuk.

Ibland kan jag tycka att det är skönt att vara ensam. Eller jag tyckte det. Nu kan jag knappt gå på toaletten innan jag känner mig ensam. Bra är det iallafall att man har bra vänner som man kan omge sig med. Lilli har sovit med mig ända sen i söndags. Misstänker att det blir ikväll med :P

Glider till Öland nästa vecka. Playan och partey med Jake the Snake. Man måste hitta på något på sommaren annars blir man galen.

Konstigt hur en männsika kan påverka en på ett positivt sätt, som sedan förvandlas till liknande ångestkänslor. vet inte vad jag ska göra. Bryr mig faktist inte längre. Som sagr, bollen ligger inte hos mig längre...Saknar iallafall en annnan. Hoppas vi förblir vänner. Kan uppfattas som bara snack, men det vill jag inte. Får se hur det slutar iallafall.


Mitt nya motto, som är väl värt att följa:

Friskt vågat, hälften vunnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0