Helgen som gått...

...har varit både bra och mindre bra. Jag har iallfall solat hela förra veckan typ och nästan hela helgen...eller ja, hela helgen. och äntligen har resultatet börjat synas. Som så många tjatar om "jag är brunast!". Okej Lilli, jag hoppas jag är brunare än dig och en kyckling och en annan person ;P
Hade grillkväll i lördags. Den startade väldigt bra. Jag, Bea och Stefan handlade mat och tog en taxi från Huddinge C hem till mig för 80 spänn, latmaskar :P
Sen kom Johanna och Lilli och Sandra. Senare blev det mer och mer folk. massor faktist. Men det gick väldigt bra. Inget spårade ut eller så. Inte förns min pappa kom hem och såg att någon kissade ifrån balkongen. Han blev helt galen och skrek och kastade ut alla. Det var ju tråkigt men också rätt kul, eftersom han skällde på dom som käftade emot.
Igår var vi på bio också. Såg Pirates of the Caribbean. Den var grymt bra, förutom slutet. Blev verkligen arg...haha. Men men, allt kan inte sluta som jag vill ;)

Till en viss person vill jag säga: Jag älskar dig, men du måste skärpa dig om allt ska funka...ser fram emot att du tar tag i saker och ting.

Väntar på Sjunde Himlen och Melrose Place.

Tuudilooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0