Drömmar och sånt.

Gud vad knäppa grejer man drömmer ibland. Eller mest hela tiden kan jag tycka. Nu för tiden kommer jag ihåg jättemånga drömmar. Har kanske dålig sömn eller nåt, men så är det. Kan vara rätt deprimerande när man vaknar eftersom det mesta är näst intill prefekt i mina drömmar. Förutom inatt. Ussh vad hemskt det var. Mögelosten friade! Kan du tänka dig det lilla Linda :S

Va på Gröna Lund igår. Va grymt kul. Åkte allting, men min nya favvo är ju lätt Flygande mattan. Eller BB som vi sa. Man ska skrika som om man föder barn i den. Jag skrek såklart högst. Johanna - "Om du låter sådär vill jag inte vara med när du föder barn". Haha. Vi var helt slut iallafall när vi kom därifrån. Var där från kl 13.00 till nästan 22 för då gick Leos parkeringstid ut. Efter det åkte vi nästan hem till Tommy, men fastnade i bilen och satt där i och snackade. Ingen ville lämna den för det var så kallt ute.

Sandra har fått en ny mobiiil. Vi spelade in massa roliga filmer och tog kort...och ljudklipp ;D

Idag står lite olika saker på schemat, först till kvällen. Vet dock inte vad jag ska välja....hjälp. Haha *not*

Lilis Duscheli-dush kräm & håreli-hår schampo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0