Pour your sugar on me!

Fan vad livet leker. Älskar sommar. Allt är så avslappnande och roligt. Vad som helst kan hända. Partey varje dag, även med de som jobbar :D Naaajs att ha FF, älskar det ordet. Det är så barnsligt att säga det att det blir nästan ballt. Love it.

Imorgon bär det av till Sandhamn. Tidigt. Daniel hämtar upp mig kl 9! och jag som inte har packat. Blir borta i en vecka. Sen kommer jag hääm för då blire mer parteeey then ever! Systembolaget nästa säger jag bara. Fan vad det ska shoppas! Middag med mina sweethearts sen blire ferre!

Tack så mycket min lilla Pony för att du har bott här med mig de senaste dagarna. Hatar att vara helt själv. Tyckte synd om han som fick höra dina nattliga ljud bara, men han fick ju skylla sig själv. "Den lilla grisen". Funderar också om man ska bjussa Brostet Trollestad på lite födelsedagspartaj Bääjjbbiiie. Hoppas Bobby hittar Jaaaniiiiiee också. Om han är fiiin haffa /Mar_ellla. Aaah vad jag svamlar. Men jag måste ju skriva upp så att jag remember sen när mitt minne försvunnit ännu mer i dimman.

Vi håller på med en tekninsk version av Råd & Kön. Kommer bli så bra :D



"På söndag drar dom ju, vafan ska jag göra då?"
 "Du drar ingenstans, du har inga pengar!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0