No ordinary boy is gonna do, i want a rider thats cool!

Hej hej sommar ;) Idag var det faktist lite sommar. Har åkt in och ut från stan båda idag och igår typ 20 000 gånger. Kan alla vägar och bussar och gator i hela Skanstull nu. Det är mitt jobb. Lämna ungarna på kollo och hämta dem varje dag. Visserligen måste man gå upp typ kl 7 men det är lungan nu. Iallafall när man tänker på cashen som kommer.
Nu kom pappa in i rummet och sa: "Nu vet jag vad jag ska bli. En moderedaktör!" *slänger en Vecko Revyn på sängen*

Sandras sms signal är också rätt skön. Från mitt nio års kalas eller nåt. Jag är (som vanligt) en dålig förlorare. Går nog inte in på något mera. Förutom "Men sluta larva dig nu Isabelle...Men jag VILL INTE VA MED!!!" Haha, man är fan störd när man är liten.

Säger bara Nic Schröder och Markoolio. Får jag ingen av dem vill jag inte ha någon ;P


Ledig, varje dag!
Its in the constitution.

(klassisk replik vid en viss position i livet, som tycks återkomma gång på gång.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0