Iron horse between our legs.

God morgon!
Helgen har varit grym måste jag börja med att säga. Var med Lollo och Roffe i fredags. Första kareaoke på Gröne Jägarn och sen live band på Pub Anchor. Stod ju längst fram på "lådan" i vanlig ordning ;) Tog ett bra tag innan vakterna sa till oss :P
Drog på efterfest på nån skum bikerklubb på Norra Stations gatan, privat...Allt som hände efter det är history now.
Lördagen tillbringades mestadels i sängen. Niels familj kom hit, sen drog jag till Ludde. Lilli (L) Ludde :) Så sweet!
Igår såg jag, Leo och Pony Harry Potter. Helt okej men lite för läskig och allvarlig för min smak :P Gled till Leos kompis sen och kollade på fotbollen. Brasilien vann. Argentina gjorde inte ett enda mål. Strange.

Det var väl i stora drag min helg, vet inte om det var så intressant men det är bra att sriva upp så att man själv kommer ihåg vad man gjort :)



Everybody wants a piece of the action

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0