Hur ska jag kunna slappa när hjärtat det klappar...

Var ett tag sen jag skrev nu. Har hänt sjukt mycket. Vet inte vart jag ska börja. Har iallafall varit på en tripp till Öland. Grymt kul. Inte så mycket solande då vädret var otroligt dåligt, men destå mer partajande.
Massa andra saker har hänt. Kommer knappt på allt. Va hos Leo i lördags. It was fun det med. Intressanta saker att veta, i know.

Å andra sidan är jag ganska upp och ner just nu. Vet faktist inte vad jag ska göra. Är ganska delad om vissa saker. Hur ska man veta om man gör rätt? Är det meningen att man ska få fler chanser eller har man bara en gång på sig att göra rätt val? Och vad är rätt val? Gud så förvirrande. Får som sagt se vart ödet för mig. Jag tror faktist på sånt. Saker händer faktist av en anledning. Man möter vissa personer av en anledning. Allt har en mening. Inte nödvändigtvis "gudaaktigt" men bara sådär lite övernaturligt på något sätt. Som att allt är förutbestämt. Sen när man är klar med livet kan man titta tillbaka på det och se vad som var meningen med just mitt liv. Lite komplicerat men så är det.



Hey hoe, lets go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0