Obalans?

Va där det med mig och bloggande? Jag får aldrig till det. Skriver typ en gång i veckan och då blir det rätt mycket. Well, man får ta det som det kommer.

Har idag varit på Luciafirande på dagis med mina söta ungar. Tess var Lucia och sjöng så vackert. Vi fikade och gick sedan hem och fortsatte lucia firandet. Teo ville dock hellre sitta vid datorn, medans jag och Tess ritade Lusse-tåg.

Nyåret är planerat och det kommer bli great! Fan vad jag längtar. Men först bär det av till Vemdalen en vecka i jul. Fan vad mysigt. Har inte varit där på tre år! Det är sjukt länge för att vara jag.

Imorgon ska jag till Farsta med Lilli och införskaffa mig de sista julklapparna. Måste fixa de då, för nu kommer jag jobba varje dag från Lördag till Torsdag! Som en nhel vecka. Men det blir massa stålar och det är väl dte som räknas. Dessutom får jag ju vara ledig en vecka också, inte dåligt.

Nu ska jag käka pannkakor som jag så otroooligt duktigt har stekt. Har sagt det förr och säger det igen: Jag borde fan bli kock!

image56

Puss puss puss mammas lilla hjärtegull!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0