Nooodels

Hittade en underhållande lista hos http://diem.blogg.se/. Har man lite att göra ett tag framöver iaf ;D

Ta fram din mobiltelefon och öppna telefonboken och bläddra rätt på svaren

Har Du Kysst nr 7?
Anna på mitt jobb, not yet ;P

Gillar Du att vara med nr 19?
Erkki Jormha. Jaaaa :D

Gillar Du nr 25?
Göllepekka. Se bara namnet ;)

Är nr 21 Din bästis?
Eurovoice? Mm verkligen...

Är nr 14 en Sötnos?

Danne1. Ja, helt ok

Älskar Du nr 16?
Dolly Parton. Ja! Henne älskar jag määässst

Är nr 12 Bäst?
Christians nya mob. jepp, mah brotha

Min Bror/Syster är nr 29?
Hemköp. Hmm, ja, jag kanske är lite lik fiskarna i frysdisken...

Var Du med nr 20 i dag?
Esse-Grannen. Nope, men har sett honom :)

Nr 26 går i samma klass som Du?
Göran with da dick. Haha, nope. han gick i samma klass som min förrförra boyfriend

Nr 31 har likadan Mobil som Du?
Holle. Nää, han har säkerligen en nyare, spexigare och dyrare version.

Nr 34 är Din granne?
Isa. Nee, men jag skulle gärna ha henne som granne. Aldrig en tråkig stund :)

Nr 40 och Du har något gemensamt?
Josef Söder. Ja, jag älskar att vara på hans land :D

Nr 43 gillar Dig?
Kraftwerk. En gång i tiden gjorde han det ;P

Nr 49 och Du ska gifta er?
Lundis. Haha, hade det varit 3 år sen så kanske ;) 

Nr 30 är den snyggaste i Din kontakt?
Heta Linjen. Lätt! Aldrig en tråkig stund där.

Sist är sämst?
Ö. Ja, en stalker. Gissa varför han är placerad sist...

Haha, vilken grej. Det var kul :D


Kommentarer
Postat av: jag

ja, det är skitsvårt. men vet du vad jag hittade till min pappa? ha gillar också båtar, btw. En bok skriven av ngn som hette roger nilsson; "Mot stormens öga". Den handar om båtar. Kan vara ngt, kanske? eller gillar han inte att läsa?

2007-12-06 @ 17:12:16
URL: http://diem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0