I had to run away high, so I wont come home low.

Jag pallar verkligen inte att skriva några inlägg. Ett tag gick det ganska bra och jag hade (hör och häpna!) runt 59 unika läsare i några dagar. Det tycker jag var starkt jobbat. Har faktist ingen aning vilka som läser min blogg, utom mina vänner dåra. Det jag skriver är nog inte så intressant för omvärlden kan jag tro.

Jag lyssnar på hela Dr.Feelgood albumet som T har laddat ner åt mig. Kan ju inte göra sånt själv, hur mycket jag än skulle vilja. Han har visat hur man gör, så nu är det upp till mig.
Ja, T ligger och sover i sängen bakom mig. Ansträngande att gå upp så tidigt. Ska väcka honom snart så vi kan bege oss mot centrum.

Imorgon ska vi planera inför nyåret. Jag jobbar till kvart ö 6 på nyårsafton, så jag missar ju halva middagen :( Ännu värre är även att det är inventering från 12-20 dagen efter nyår!! Obligatorisk närvaro. Helt sjukt. De kan ju inte förvänta sig att någon gör ett bra jobb.

image54
"Var det nån som såg på Sing-A-Long i lördags?"
"Eeh, jag hade ett liv i lördags!"

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

vad gillar du bäst? cola eller fanta? :)

2007-12-06 @ 14:05:15
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: jag

men det är ju det som är skönt med en egen blogg. att man inte vet vilka som läser. dessutom ka man bli så glad när man slår läsarrekord. :) och så kan man totalstrunta i bloggen om man vill. härligt!

2007-12-06 @ 14:09:31
URL: http://diem.blogg.se/
Postat av: sass

hahaha citatet! Klockrent! :D

2007-12-09 @ 11:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0