Senaste tiden...

...har varit väldigt innehållsrik. Vet inte vad jag har gjort. Hmm. Ja sist jag skrev skulle jag ju iallafall till Sandhamn. Fan va kul det var där. Åt jättegod mat på Seglarhotellet där Patrik jobbar som kock. Han är väldigt duktig :)
Sen partajade vi på klubben under restaurangen. Det var också skitkul. Partade ju med Peter Magnusson (red.anm. Kungen i Hey Baberiba)...gryymt, tycker jag då det är en av mina största idoler (typ).
Ja på den resan var det ju Jag, mamma, pappa, Sandra, Niels, Christian, Daniel, Johan, Amanda, Mattias, Marika, Mats och Monica, och Partik förstås :). Plus två småtjejer som jag inte minns namnen på.
Vet bara att jag tyckte synd om dem när de inte kom in på krogen (stackare, den tiden är defenitivt förbi ;D).

Efter den kvällen tillbringade jag en vecka på båten med mamma, pappa, Sandra och Niels.
Sov nog mer än jag var vaken. Det var så himla skönt att få vila ut sig.
Var dessvärre bara en eller två dagars fint väder, men ingen skada skedd, pappa hade ju köpt Dallas boxen som jag och mamma låg klistrade framför ;)

Har ju också fyllt år. 20 BARRE! Cant belive it ;) Var på Systemet på dagen. Fan vilken grym känsla det var. Eller det tycker jag iallafall.
Har fått mycket kritik att jag har längtat så till denna dag. Tyvärr är alkohol en ganska stor del av mitt liv så att slippa vara beroende av att andra ska fixa fram det till mig och att jag istället kan shoppa det själv är  väldigt stort för määääj :D

Hade tjemiddag på kvällen. Lilli, Pony, Lollo och Roffe. Vi åt god mat och jag fick så fiiiiina presenter. En bok om mig själv (kan man tänka sig?) av Lilli och Pony. De hade gjort den så fäään :D
På kvällen sen kom det massor med folk. Var grymt kul.
Den första riktig lyckade födelsedagsferren på flera år. Ingen spya, inget bråk, inga slagsmål. Allt flöt på perfekt. Fick Champagne av Leo, Rodney och Hajen, och nån liknande driyck av Ludde och Phille sokm precis kommit hem från Magaluf.
Ja, jag vet inte mer hur jag ska beskriva denna kväll. Helt gudomlig bara. Allt blev perfekt.

Har tillbringat både idag och igår med att städa och sola.
Igår åt jag, Pony och Leo sushi. Lilli kollade på. Haha. I
kväll får vi se vad som bjuds.

Det var ett långt inlägg. Tänkte förlänga det med lite kort också :)


SYSTEMBOLAGET NÄSTA!!!


image23
Hela gänget på Seglarhotellet. Amandas kamera.

image24
Peter Magnusson som vi fick äran att dansa med till "Nathalie" ;)

image25
Min 20 årsdag. Tjemiddagen.

image26 
Kameran var såklart med. ALLT måste dokumenteras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0