Mousserande = minneslucka

Det är nu fastställt. Dricker man mousserande vin så kan det nästan aldrig bli bra. Minnesluckorna flödar. Dessutom drack vi det så fort också. Var ju så nojiga att Roffe skulle komma, haha.
Kvällen var iallafall mycket lyckad. Firade Bea först med tårta och saft :) Hon är så söt. Sen inhandlades det dryck (mousserande ap-vin) på the big systembolag på klaravägen eller vad det heter. Där vid T-centralen. Mycket sluskiga människor var det där inne måste jag säga. Ja, orkar inte beskriva hela kvällen i detalj. Kan ju säga igen att den var väldigt bra, bortsett från minnesluckorna, dåra.
Ikväll blir det desto värre mer mousserande (fattar inte varför jag köpte så mycket) men iallafall. Får väl dricka det med måtta. Erika kom ju hem igår från Florida. Hon har varit där ett år! Kommer kännas helt skumt, man har inte träffat henne på ett år liksom. Mycket har förändras. Faktist till det bättre måste jag säga.

Mor och far håller på att förbereda för sitt poolparty. Så m nån vill partaja så är det här det blir. Haha, skojja bara. Då kanske den arga pappan blir ännu argare. Både jag och Lilli konstaterade igår att vi faktist blev lite rädda på riktigt när han kom och röt i dörren. Men vi klandrar honom inte.

Jag kan ju säga så mycket som det här: Mitt liv just nu = Flow. I'm walking on sunshine! Allt känns så otrrrrooooligt bra. Skulle velat gå på Hanoi Rocks ikväll och offrat nån intimare kroppsdel för att träffa Mike Monroe men det löser sig. Man kan inte få allt roligt här i livet. Räcker så bra som det är nu.


image29

"Hanoi Rocks, ett finskt glamrockband grundat 1979. Hanoi Rocks nådde aldrig samma stjärnstatus som de senare banden Mötley Crüe eller Poison. I musikkretsar hyllas de trots det som föregångare inom genren och har förutom de tre ovan nämnda inspirerat grupper som Guns N' Roses, Skid Row, Backyard Babies, The Hellacopters, HIM och Flaming Sideburns. Bland annat har medlemmar av Guns n? Roses och Poison sagt att deras band inte skulle ha funnits utan Hanoi Rocks. Enligt Encyclopedia of Heavy Metal har inget band förutom Aerosmith haft så stor betydelse för glamrocken som Hanoi Rocks."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0