LowLowN'BellishPorrPortalen.com

Jasså, såhär är det. Har ett läppglans på mig som svider. Det är gammalt. Tog endast på mig det för att imitera Lollo (känd som "hon med rosa läppglans" av innestans alla krogvakter). Vet inte hur länge vi har suttit nu och försökt underhålla varandra. Men kul är det iallafall. På ett udda sätt. Men det är våra humor. Ingen förstår den, möjligtvis Sofia, men ingen annan. Den nya humorn. Skrev till och med en uppsats om den till Maria Timan i ettan på gymnasiet. Blev fan bra.

Imorgon bär det av till Waxholm igen. Kräftskiva. Grymt nice det ska bli. En favorit i repris om man säger så. Jag gissar att Pippis pappa kommer infinna sig nu när han hör att de "mogna kvinnorna" kommer vara på plats. Jag hoppas ocksa att en viss person ska med. Får försöka övertala honom ikväll ;). Josef och Jocke kommer iallafall och hämtar mig imorgon. Jocke med sina kryckor. Fy fan för att hoppa runt med dem där ute. Men, det gäller att ligga på topp.

Vet inte om jag ska laga någon middag. Får se. Lilli kommer iallfall med money snart och sen ska jag ringa honom. Blir trevligt :)


image27

Girls, girls, girls. At the dollhouse in Ft.Lauderdale!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0