Long time, no seen.

Nu var det jävligt längesen jag skrev. Har inte haft tid helt enkelt. Det har jag verkligen inte. Av rätt många anledningar. Alla lika bra förstås :) Typ iallafall.
Om jag skrev att jag hade flow förut så vet jag inte vad jag ska kalla det nu. Som jag och Lilli snackade om idag: "det var det bästa vi kunde ha gjort i våra liv". Känner verklogen så. Alltid när man kommer in i nya skeden i livet är det verkligen underbart. Omväxling förnöjer verkligen.

Jag och min kära väninna Louise har också börjat med en ny livsstil. Vet inte hur jag ska förklara den. Kan nog vara rätt komplicerat för utomstående att förstå. Kort och koncist kan jag ju säga att vi ska ta hand om oss själva. Ja, rätt bra beskrivning...

Helgen, helgerna....var ett tag sen jag skrev ju, har varit absofuckinglutley great! Förra helgen kom ju Erika hem. fan vilken skön helg det var. Va full nonstop hela helgen (inte för att det nödvändigtvis skulle vara det roliga) men iallafall. Vi hade ju välkommen hem partey för henne. Skitkul att träffa alla roliga människor. Erkkis sköööna brorsa, och Frallan förstås ;) Och min Haj. Hade ju lite beslutsångest, men det ordnade sig till det very bästa.
Vinade hela söndagen också, Eva är så söt.

Denna helg har varit asnajs den med. Var först på Gröne Jägarn (som vanligt) och sjöng kareaoke till och börja med. Sen drog vi till Kellys, vilket var jävligt lyckat. Efterfekke i HighValley (såklart). På lördagen gick jag och Lollo och Jonas (känns för seriöst att säga ett riktigt namn, vi brukar alltid ha smeknamn på folk) runt i Högdalen hela dagen, Satt i solen och åt pizza och så vidare. Kom hem och dushade och fixade iordning mig på nytt för att glida på kräftskiva at tåååmmmiiiieeesss place. Blev också lyckat, förutom endel fylleångest (dock inte från mig, yes!). Mysigt var det iallafall att sova med min lilla sötnos. "Jag vill läsa en del ur den här boken för dig". Haha, du är så söt.

Ja, det var ju velldannnsss trevlig information. Bra att jag skrev upp det iallafall, nu när jag hade lite tid över.
Bilder finns det hur mycket som helst av. Lägger nog upp dem i bilddagboken inom sinom tid.


"Jag menar fan att allt bara är fel jämt och jämt och jämt!
Tekniken hit och sms dit och jävla skit hit å dit!"


Kommentarer
Postat av: Anonym

no shit about it, den nya livsstilen is here to stay! puss och akta dig för fåglarna!

2007-08-30 @ 15:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0