Kickstart my heart, hope it never stops!

Helgen har gått. Den var väldigt underhållande. Faktist. Hände mycket roliga saker ute i Waxholm. En del liiite för roliga för att förtäljas så här öppet. Jag kan ju säga så mycket som att Koskenkorva Minttu var en riktig hit. "Vafaaaan! Tänker du köra upp en gaffel i halsen på mig?!??!" Haha, stackare!

Jag var hos tandläkarn idag (intressant?). Haha. Jag har så välldans fina tänder. Säger herr Anders jämt. Piercingen är dock ingen hit. Ryktena om att de slår sönder tänderna är ju befogade. Får väl ta ut den snart. har haft den i två år nu iochförsig. Så det börjar nog bli dags snart.

Snart ringer Lilli. Hon och jag och Sandra ska ha fäälmkväll. Skvallra igenom helgen. behövs alltid. Gud så kul :D:D

Tror jag börjar gilla en person. Vill inte det. Eller, inget fel med det iochförsig. Det är ju väldigt mysigt. Vill vara singel så länge det "går" bara. Är så jävla kul :) Men men, som jag har skrivit många gånger förut, man får ju se hur det går...



Boy I think that I'm in love with you
Got me doing silly things when it comes to you
Boy I think that I'm in love with you
Got me telling all my friends what I feel for you


Kommentarer
Postat av: Sandra

men gud?! jag förstår den personen som inte vill ha en gaffel inkörd i brödluckan ^^
who are you inlove with? you havent told me :O

2007-08-14 @ 12:09:19
URL: http://sasmix.blogg.se
Postat av: Annika

Läs min blogg! :-)

2007-08-14 @ 22:11:35
URL: http://annikaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0