Född till kung och döpt i champagne!

För ungefär två år sedan fick jag en bok av min kära vän Louise. Den hade hon gjort helt själv, och den handlade om...mig! Eller ska vi säga mitt forna (som ibland kommer fram med hjälp av alkoholen) alter ego Sören Jr. Boken är ungefär 12 sidor lång och inhåller massor med roliga saker. Om jag är deppig nån gång tar jag fram den och får mig verkligen många glada skratt. Nostalgi när den är som bäst.

"Musik, alkohol, fest. Ja, Sören kunde de punkterna som ingen annan. Kungen själv levde som en rockstjärna i symbios med sin vapendragare. Från Nina Hagen till Tommy Nilsson. Från Sthlm 7,2:er till dyraste champagne! Också Joyciethan dårå!"

"Pudelrock is the shit! gimme, gimme, gimme! (kupar händerna och drar dem snabbt emot mig)"

"Den 28 oktober gjorde Sören Karlstad osäkert. Fanns det verkligen ingenting denna levande partymaskin drog sig för...???"



Haha, allt är ju bara för skönt. Kommer komma en uppdatering med en lååång intervju med Sören själv. Hinner dock inte skriva den nu. Ska iväg på ett...hmmm..ärende ;)


image28

Huuuundra proceeent GAGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0